Justícia de sabata i esperdenya

Segons el Diari d'Andora la setmana passada :
http://www.diariandorra.ad/index.php?option=com_k2&view=item&id=21142&Itemid=380
El Consell Superior manté que treballa “amb una sabata i una espardenya”
-------------------------------------------------------------
Manca esmentar a certs funcionaris de policia i de batllia incompetents que no fan la seva feina o la fan malament ratllant el límit de la llei.
M'explico :
A.-Un funcionari del servei de policia que fa una suposada auditoria informàtica i que no disposa de formació, ni títols ni competència per fer-lo, demana a un altra funcionari que graduat que signi el seu informe.
El primer ara destinat a tràfic?.
B.-Una batlle que diposa de 2 pressupostos per reparar el meu ordinador portàtil des de fa 3 anys, sen en fot completament.
La mateixa funcionaria em va imposar un disc nou i precintat per fer-me la còpia de dades que jo havia demanat i no m'ha tornat el disc ni me l'ha pagat.
C.-La fiscalia que disposa de probes sobre la viciada i parcial instrucció en que es va fer en el cas de les contrasenyes, ya que el Sr. que tenia l'arxiu per mi denunciat era amic de la batlle. El mateix Sr., tècnic de la Sta no va deixar inspeccionar el seu ordinador al-legant que no l'hi anava bé i que l'havia llençat.
D.-L'empresa T-Systems, contractada per Govern per fer una auditoria a l'Sta quant hi estava treballant, ha tingut i té múltiples afers amb la justícia de diferents països. A Andorra, implantada via prestanoms.
E.-Un fiscal general acusador que segons un web consultable a Internet, enllaça el Bopa espanyol on es pot veure el document que explica que era venedor de pisos.
Denunciats els casos A,B,C i D davant el Raonador del Ciutadà i al President del Consell Superior de Justícia, la batlle n'ha fet cas omís ja que encara no puc disposar del meu ordinador ni del meu disc dur..
amb una sabata i una espardenya” i en calçotets.
Jaume Cabot

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El perill de les anomenades xarxes socials