Complot versus linxament o com carregar el mort

Els comentaris del meu entorn ja m´ho deien. Al final seras tu el culpable i voldran fer-te pagar per la manca de seguretat (provada amb les auditories que obren en el meu poder)i l´incompetència dels que havien de tenir cura de les dades del correu.andorra.ad.

El divendres 14 d´abril del 2010, 1618 dies després de la meva denúncia a l´Agència de Protecció de Dades sem comunica un aute de processament.

Amb un sumari de més de 1.000 pàgines, amb els documents, escrits, dvd´s i altres probes aportades a la Batllía el Setembre del 2009, amb un informe policiac que no s´aguanta per enlloc i amb moltes dades errònees, amb una suposada auditoria de T-Systems i sense *cap investigació oficial a l´ex STA, *(a part de l´Agència de Protecció de Dades), al menys que jo sàpigue ja que no consta en el sumari en la meva possessió, avui rebo la notificació verbal. Això si, amb advocat d´ofici.

En totes les declaracions com a testimoni, mai va estar present un advocat. En la declaració davant la Fiscalía al cap de més de 10 mesos després de la meva denúncia, tampoc.

L´inform policiac, acusatori, no podia ser d´altre manera, també vexatori, i amb moltes errades de dates, fitxers i omissions que suposo no intencionades, i limitat a remanar el meu portàtil que per cert encara estic a l´espera del pagament per la seva reparació, no parla de l´ex STA ja que no van fer cap investigació interna. Ni a l´avinguda Meritxell, ni a la Comella, Ni a Maià, ni a Sta. Coloma, ni a Ransol. Enlloc.

S´han limitat al meu ordinador portàtil, el qual vaig facilitar voluntariament a Fiscalía. Amb les dades meves, esborrades o no. Els hi recordo que va ser després de 10 mesos que el vaig facilitar a Fiscalía VOLUNTARIAMENT.

El meu ordinador, portàtil l´utilitzaba per el treball, jugar, l´emule, etc. Esborraba els continguts quant ho creia convenient i de la manera que volia i no el vaig llençar o canviar.

Poder si ho haguès fet ara no tindria que perdre els temps escrivint.

En les conclusions de la notificació per decidir procesar-me la Honorable Batlle Sra. Moreno es basa en les declaracions dels funcionaris de policia els quals esmenten:
Que vaig borrar arxius del meu ordinador abans de facilitar-lo a la Fiscalía.
Mentida nº1

Que vaig fer un muntatge amb dos fitxers.
Mentida nº2

Esmenta l´Honorable Batle que vaig obtenir notorietat pública per informar d´un fet tant important.
Mentida nº3

També entre d´atres conclusions esmenta que vaig causar un greu prejudici moral i econòmic a l´Ex Sta, a Govern i al seu director del moment.
Mentida nº4

Qui va causar el prejudici (jo hi estic inclós) va ser l´indelicat/ada persona que el va robar,utilitzar i publicar.

I un curiós argument: “...intensa activitat política arribant a fer un ponència sobre telecomunicacions en un congrès polític...

No vaig robar, no mel van donar. L´arxiu estava a la xarxa internet. I haurà que explicar el perqué de tantes empreses tenien accés a l´intranet de la parapública i perqué TOTS el empleats de l´atenció al públic i 115, incloent els eventuals hi tenien accés,i com és possible que és comprovés que un programa d´intercanvi d´arxius estés en funcionament durant una auditoria.
I poder també perqué el número de mòbil que utilitzo figura en un llistat de comunicacions de una intervenció manada per l´Honorable Batlle.
Avui, sense la meva denúncia, cuanta gent estaria fer el xafarder?. Quants ho van fer i van callar.

Recordatori:
L´arxiu amb les contrasenyes començava amb una introducció en Alemany i del muntatge que deia que habien estat comprovades el març de 2005 no podràn probar mai que jo en soc el creador. No ho vaig fer.
A la meva web i blog hi han suficients dades de les empreses que col-laboraven amb l´ex STA.
http://www.jaumecabot.info                http://www.jaumecabotbalda.blogspot.com

Comentaris

Anònim ha dit…
anims!!!!! que aixó no quedará aixís!!!
que pagui a qui correspongui,s pot dir mes alt peró no mes clar,lo que si es segur,es que ni pajolera de informatica en tenen,per molt experts que hi siguin,anda que.....

Entrades populars d'aquest blog

El perill de les anomenades xarxes socials